marți, 14 februarie 2017

Top 5 cărți de citit de Valentine's Day

     Pentru că azi este o zi semnificativă pentru majoritatea tinerilor din zilele noastre, m-am gândit că nu trebuie lăsată să treacă fără un articol pe blog destinat ei. Cu ajutorul vostru și cu experiența mea în lectură, am făcut un Top 5 al celor mai bune romane de dragoste.
     5. O minciună nevinovată de K. A. Tucker pare la început a fi un clișeu, dar totul se schimbă când în preajmă apar doi băieți, aparent perfecți. Livie se află între ciocan și nicovală. Îl cunoaște pe Ashton, tipul rău pentru care simte o atracție incontrolabilă, apoi pe Connor, băiatul perfect, cuminte, deștept și simțit. K. A. Tucker a compus un roman lejer de citit, perfect pentru un cadou de Ziua Îndrăgostiților.


     4. Intimidare de Penelope Douglas spune povestea tragică a unei tinere ce are parte de o adolescență încărcată de umilință și trădare, tocmai de cel ce trebuia să-i fie alaturi. Prieteni foarte buni la început și destrămați de o atitudinea greșită, Tate este prinsă între trecut și prezent. Am găsit această carte foarte utilă în înțelegerea despre greșeli, despre iertare și despre trădare.
     Numele meu este Tate. Totuși, el nu îmi spune așa. Nici macar nu i-ar trece prin cap să mi se adreseze atât de familiar, asta în cazul în care mi s-ar adresa cât de cât. Nu, abia dacă îmi vorbește.     Dar nici nu mă lasă în pace.     Cândva, am fost cei mai buni prieteni, după care a început să se lege de mine și a decis că scopul lui este să îmi ruineze viața. Am fost umilită, exclusă și bârfită în toți anii de liceu. Cu cât trecea timpul, cu atât mai chinuitoare deveneau farsele și zvonurile puse la cale de el, și deja mi se făcuse lehamite să mă tot feresc din calea lui. Am plecat chiar în Franța pentru un an de zile, ca să îl evit.     Doar că acum, m-am saturat să mă mai ascund și nici de-a naibii nu îl voi lăsa să-mi distrugă ultimul an de liceu. Poate că el nu s-a schimbat, dar eu am facut-o. Este timpul să ripostez.

     3. Sub aceeași stea de John Green se clasează pe locul 3. Green crează o lume instabilă pentru doi îndrăgostiți, o lume în care doi oameni pe moarte își găsesc alinarea unul în brațele celuilalt. Cu un final emoționant și imprevizibil, ce îți va face inima fărâme, învățăm o lecție de viață ce îmbracă haina dezamăgirii în absolut, când credeai că totul merge bine, iar viața îți întoarce o palmă zdravănă.
 
     2. Arta visării de Lucy Keating aduce o idee nouă, pe care eu, personal, o apreciez.
     De când se știe, Alice îl visează pe Max, un băiat pe care nu l-a întâlnit niciodată.
     Împreună au călătorit prin toată lumea, au călărit pe elefanți roz, s-au bătut cu biscuiți în Muzeul Metropolitan de Artă și s-au îndrăgostit nebunește, iremediabil, unul de celălalt. Max e băiatul viselor ei(și doar al viselor ei) până în dimineața în care îl descoperă stându-i alături la oră, cât se poate de viu. Dar el habar nu are cine e Alice.

     1. Mândrie și prejudecată de Jane Austen ocupă locul fruntaș din acest top, pentru că expune în mod rafinat relația de dragoste pasională a secolelor trecute. Păcălind începutul cu fiica cea mare a familiei Bennet, Elizabeth este trecută în planul doi, ca pe parcurs să dezvăluie atracția unui om de seamă pentru persoana sa.
     Cartea deține informații cheie legate de timpurile respective, astfel încât se conturează un cadru favorabil pentru o poveste de dragoste unică.
    
      Acesta este topul, dragilor, întocmit din punctul meu de vedere, ce conține cărți numai bune de lecturat de o zi a îndrăgostiților.
     
     Toate gândurile mele bune,
     Șoarecele de bibliotecă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu