vineri, 28 februarie 2020

Cu paşi mici am ajuns la destinaţie: Sping SuperBlog 2020




Încă de anul trecut mă gândesc să particip la această competiţie. Mi-a lipsit curajul, dar acum, am decis că e momentul să încerc să merg până la capăt. Nu pot spune că sunt hotărâtă, dimpotrivă, am multe emoţii şi un entuziasm „uriaş”. Vreau să cred că totul va fi bine, că mă voi descurca şi voi face faţă tuturor provocărilor, chiar dacă nu ştiu prea bine la ce să mă aştept. Pentru prima dată mă arunc cu capul înainte, zâmbind.
E drept că am urmărit din umbră ediţia din toamnă, însă, cu siguranţă, nu am trecut prin toate stările pe care le cunosc participanţii. Consider că nu am nimic de pierdut, ci de câştigat.
Ceea ce mă preocupă cu adevărat este faptul că eu, un novice în lumea bloggerilor, am ales să concurez cu profesionişti. Nici nu ştiu ce mă aşteaptă, dar vreau să merg înainte. Mă bazez pe creativitate, intuiţie, încredere şi entuziasm. Mai am un as în mânecă…
Din exterior, există o forţă puternică care mă motivează mereu: mama mea. Ea este îngerul meu, cea care îmi întinde mâna de fiecare dată. Nici nu ştiu cum să îi mulţumesc pentru că nici de data asta nu a acceptat un refuz din partea mea. M-a îndemnat să fac ceea ce îmi place: să scriu. Şi să îmi depăşesc limitele. Asta înseamnă Spring SuperBlog 2020.
Aşadar, cu paşi mici am ajuns la destinaţie. M-am înscris la Spring SuperBlog 2020. Să fie un act de nebunie sau de curaj? Vom vedea împreună! Pentru că voi posta totul aici, pe blog.
Dacă sunteţi curioşi puteţi intra şi voi în competiţie până la sfârşitul lunii februarie. Găsiţi formularul de înscriere şi alte detalii aici. Începând cu data de 1 martie apare şi prima probă.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2020.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu