Recenzie ,,Prima dragoste" de Lorena Lenn

Titlu: Prima dragoste
Autor: Lorena Lenn
Editura: STYLISHED BOOKS
Număr pagini: 200
Categoria: Dragoste

Prezentarea cărții spune așa: "Jackye Rowen este o tânără ce lucrează ca fotograf pentru revista Celebrity și căreia îi plac provocările. Când este trimisă să ia un interviu unui cunoscut campion de motociclism nu ezită nicio secundă, nebănuind că va întâlni iubirea în persoana lui Josh Collins și că va trebui să înfrunte adevărata provocare a vieții ei, mai ales că Josh nu agreează deloc să fie expus vieții publice.
Oare Jackye se va alege cu un eșec sau va reuși să îl facă pe Josh să îi acorde acel interviu, iar odată cu acesta să obțină și iubirea lui..."

Evident, personajele principale din carte sunt Jackye și Jos, diferiți și, totuși, la fel. Jackye este genul de femeie independentă, determinată, conștiincioasă, care știe ce vrea și care nu se lasă intimidată de prezența unui mascul feroce din preajma ei. Josh Collins este tipul bărbatului dur, fatal, care ar merge până în pânzele albe pentru a-și atinge scopul. La apropierea dintre cei doi ies scântei, astfel că sunt redate sentimentele puternice dintre ei.

Mi-a plăcut această poveste de dragoste, presărată pe alocuri cu scene ba picante, ba tandre, ba amuzante, care dezvăluie pe parcurs caracterele lui Jackye și Josh și care m-au făcut să citesc cartea în doar câteva ore. Mi-a plăcut mult stilul "răsfirat" în care Lorena Lenn scrie, predominant dialogul. Dinamica acțiunilor m-a ținut în priză și nu mi-a dat răgaz de plictiseală.

Această carte este potrivită pentru adolescenți, care pot vedea prin intermediul ei frumusețea primei iubiri, cu tot cu fiorii și incertitudinea ei, dar și pentru persoanele mature, care vor să mai trăiască o dată sau să-și amintească de prima lor dragoste.

O recomand cu drag iubitorilor acestui gen, unde vor găsi o idee nouă de cuplu fată bună - băiat rău, fără a se plictisi. Lecturi plăcute! Cu drag, Șoarecele de bibliotecă!