luni, 5 decembrie 2016

Lansare de carte ,,Regressus” de Sylvie Danielle Matias - 04.12.2016

Pentru că un eveniment frumos și extraordinar mi s-a întâmplat duminică, nu pot trece și nici nu pot aștepta să nu îl împărtășesc cu voi cât mai repede.
O cunoscută scriitoare și una dintre preferatele mele, a lansat ultimul volum al trilogiei ,,Imortalitatea Zeilor”.
Este vorba de Sylvie Danielle Matias, din dreapta în poză, cea care a scris faimoasa relație nemuritoare a lui Alexis și a lui Andrea, băiatul gotic cu ochi albaștri.

Vreau să vă spun câteva cuvinte despre Sylvie. Noi ne-am cunoscut acum doi ani pe aplicația scriitorilor amatori: wattpad. Încă de când i-am citit primele capitole am fost captată atât de situația personajelor, cât și de stilul ei de scriere. Am continuat să păstrăm o legătură amicală, până când Sylvie a publicat. La scurt timp după, m-am oferit să o ajut cu grafica coperților... până când cel de-al treilea volum a fost și el gata de lansare și am primit într-o zi o frumoasă invitație la respectiva activitate.

În ziua de duminică, am trăit alături de scriitoare emoții puternice și am avut ocazia să o întâlnesc pentru prima dată. De asemenea, tot acolo am întâlnit un om minunat, pe Eugenia Tudor, mama lui Sylvie, o femeie extraordinară, cu spirit tânăr și carismatic.
De menționat este faptul că oameni blânzi, prieteni ai scriitoarei, m-au primit cu brațele deschise și m-au acceptat în cercul lor.

Multe ar mai fi de spus despre Sylvie Danielle Matias și despre ,,Regressus”, ultima carte a trilogiei, dar mă opresc aici și sper să reiau curând într-un articol mai amplu elaborat în care să pot vorbi despre pasiunea mea pentru ,,Imortalitatea Zeilor”.
Închei printr-o veste bună pentru voi, micii mei cititori: am câștigat la concursul desfășurat de Sylvie, cel de-al treilea volum și îl voi oferi cadou la un nou concurs care va avea loc curând pe pagina și pe blogul ,,Șoarece de bibliotecă”. Atașat de carte, va sta frumos dedicația din partea Sylviei și autograful său.

Fiți cu ochii în patru după concurs și poate veți fi acela care îl câștigă.

Toate gândurile mele bune,
Șoarecele de bibliotecă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu