vineri, 1 iunie 2018

Recenzie ,,Dacă te-aș găsi” de Gayle Forman Vol. II

Titlu: Dacă te-aș găsi

Autor: Gayle Forman

Editura: RAO

Număr de pagini: 216

După ce am citit primul volum, Dacă rămâne, cel de-al doilea mi s-a părut cu totul și cu totul superb. Am fost surprinsă să constat că Dacă te-aș găsi este scrisă acum din perspectiva lui Adam și că întâmplările sunt reluate după 3 ani de la tragedia Miei.

Numai cuvinte de laudă am pentru modul în care este scrisă această carte, care mi s-a părut mult mai complex și mai lejer față de primul volum. De asemenea, acțiunea este într-o continuă evoluție, încărcată de sentimente puternice care încă mocnesc între personaje. Mi-a plăcut extrem de mult îmbinarea autorului dintre muzica rock și cea clasică, violoncel, reușind să creeze o poveste originală, plină de trăiri intense.

,,Am dus-o cu mașina la aeroport. M-a sărutat de rămas bun. Mi-a spus iubește mai mult decât viața însăși. Apoi, a trecut de punctul de control.
Nu s-a mai întors niciodată.”

Dacă în primul volum familia capătă o importanță deosebită în viața lui Adam și a Miei, în cel de-al doilea, Gayle își folosește talentul de scriitor și ne înduioșează, făcându-ne să-i înțelegem pe deplin însemnătatea.

Ofer 10/10 steluțe acestei cărți și toată aprecierea mea pentru originalitate și stil.

Cu drag,
Șoarecele de bibliotecă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu