duminică, 5 aprilie 2020

Ce bine e să stai acasă … !


Situaţia în care ne aflăm (aici, mă refer la pandemie) nu ne oferă prea multe variante de ales, ci ne obligă să ne izolăm, să ne închidem în propriul univers. Poate că nu e atât de rău să avem mai mult timp pentru noi, să ne cunoaştem mai bine şi să-i dăm un răgaz naturii „să respire”. Nu este exclus ca astfel să învăţăm să fim uniţi şi să iubim sincer. Cine ştie? Am certitudinea că ceva se va schimba, nimic nu va mai fi la fel. Depinde doar de noi cum vom folosi ceea ce primim. Sper să fie într-o manieră constructivă şi să ne bucurăm de tot ce e frumos. Dar până să ne focalizăm atenţia pe viitor, nu ar fi mai bine să ne oprim în prezent? Să luăm lucrurile pas cu pas ... ?!
Mă simt mai bine acasă
           În ceea ce mă priveşte, nu îmi este greu să „fructific” #TimpulPetrecutAcasă. Un lucru este sigur: nu mă plictisesc să stau în casă. NU locuiesc într-o vilă cu o grădină imensă unde să mă pot plimba în voie, iar soarele să îmi mângâie faţa în fiecare dimineaţă. Ne întâlnim devreme în balcon la o cafea. Doar eu şi el. Îndrăznesc să-mi permit să savurez acea licoare magică şi gustoasă în linişte fără ca cineva să mă întrerupă. Poate voi reuşi să nu mai sar peste micul dejun şi să mă bucur de el zilnic. Un smoothie de portocale este perfect.




Mai mult timp pentru mine
Acum mă simt foarte bine şi am mai multă energie. Şi ce dacă nu pot ieşi afară? Pot face sport la fel de bine şi în camera mea folosindu-mă de ajutoarele mele de nădejde: bicicleta de cameră şi un smartwatch. Este ideal pentru mine! Mă ajută să monitorizez stresul, nivelul de hidratare, somnul şi câte calorii ard. Chiar dacă nu mai pot merge la sală e important să fac măcar 30 de minute de mişcare pe zi. Ceasul are rolul de a mă atenţiona atunci când am atins acest prag. Apoi, duşul este un alt ritual de relaxare.
           Nu mă trag înapoi nici de la gătit, mai ales când e vorba despre masa de prânz. Îmi place ca mâncarea să fie proaspătă, drept urmare se găteşte zilnic. Recunosc că, eu nu o fac în fiecare zi, dar compensează mama mereu. Mai degrabă, mă avânt repede şi prepar desertul. Satisfacţia este cu atât mai mare atunci când ceilalţi gustă cu poftă din ceva dulce.




Control şi organizare, dar nu cu un ceas oarecare
Dacă sunt acasă înseamnă că nu mai trebuie să-mi stabilesc reguli stricte şi termene de la care nu-mi permit să mă abat. Însă, niciodată nu strică puţin control şi organizare. Şi pentru a nu fi la fel de rigidă mă pot uita după ceasuri damă. Vreau unul finuţ şi elegant. Ceva care să se potrivească ţinutelor de birou şi nu numai. Intenţionez să-l port (aproape) tot timpul.
            Mă gândesc că dacă mă închid în camera mea şi încep să scriu la noul roman cu un ceas în preajmă nu voi rătăci până aproape de miezul nopţii în lumea mea. Cu siguranţă glasul duios al mamei mă va trezi la realitate. Deja ştie că atunci când am timp să scriu, cu siguranţă, nu voi mai putea face altceva. Şi mă salvează de fiecare dată. Pregăteşte ea totul. Din păcate, nu am atât de mult timp la dispoziţie pentru a scrie atât de mult cât îmi doresc eu. E bine şi aşa decât nimic.




Cina – momentul ideal pentru familie
Este singurul moment al zilei în care ne reunim toţi la masă. Vorbim mult, râdem şi savurăm mâncarea gătită. Acest timp se prelungeşte până în jurul orei 21. Apoi, fiecare se retrage în cameră pentru a face ceea ce preferă. Eu aleg să citesc, ei se uită la televizor. Acum nu mai am nevoie de cronometru. Citesc până mă ia somnul. Problema e că de multe ori adorm mai târziu decât este cazul. O plăcere vinovată la care nu pot renunţa. Mai degrabă, sacrific somnul în favoarea lecturii. Ceea ce nu pot spune că mă mulţumeşte întotdeauna. A trecut ceva timp de când mi-am propus să respect o regulă simplă, adică, să dorm câte 8 ore în fiecare noapte. Oare, în viitor, noul smartwach mă va ajuta să respect şi această regulă? Cât de greu poate fi? Se întreabă acea fată pentru care patru sau cinci ore de odihnă sunt mai mult decât suficiente.
Chiar şi aşa nu aş schimba deloc programul. Îmi place! E specific mie!
Tu cum îţi petreci timpul acum că tot #StaiAcasă?

             Acest articol a fost scris pentru proba nr. 14 din cadrul competiţiei Spring SuperBlog 2020. Imaginile care apar în prezentul articol au fost preluate de pe site-ul sponsorului, WatchShop.ro şi din arhiva personală.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu