duminică, 23 aprilie 2017

Noi în bibliotecă - aprilie - Ross

 Bună șoricei! Având în vedere faptul că a fost o luna destul de productivă pentru mine în ceea ce privește noile achiziții, m-am hotărât să vi le arăt și vouă și să vă cer părerea în legătură cu ele.

 1. Jocul Coroanei, Evelyn Skye

 Am auzit atât de multe lucruri bune despre ea timp de ceva vreme și ideea de jocuri și confruntări (în special fantasy) mi-au plăcut întotdeauna. Nu am apucat să o citesc încă, dar sper că-mi va plăcea.




 2.  Fata dinainte, J.P. Delaney 
  
 Fiind destul de nouă, nu am apucat să mă documentez în privința ei, dar am auzit câteva lucruri bune și sinceră să fiu, are o copertă drăguță.  
  


  
 3. Sabia de sticlă, Victoria Aveyard 
  
     Probabil volumul pe care l-a așteptat cam trei sferturi din comunitatea de cititori de la noi anul acesta (inclusiv eu). Doar ce am început-o, dar îmi e cumva teamă să nu mă dezamăgească. Am să va las părerea mea într-o recenzie, după ce o termin.  
  
  


 4. Viitorul nostru, Jay Asher & Carolyn Mackler 
  
 După toată publicitatea Celor 13 motive din ultima vreme, mi s-a făcut dor de stilul lui Jay Asher. Sper să îmi placă la fel de mult ca înainte.  
  


  
 5. Seria Delirium, Lauren Oliver 
  
 Cum urmează să apară "Replica" și la noi, vreau să îi dau o șansă pentru că ideea mi se pare foarte bună (două povești într-o singură carte, în funcție de cum ții cartea). Până atunci, sper să îmi placă seria asta și să mă convingă stilul autoarei.  
   



 6. Scrisori de dragoste pentru cei plecați, Ava Dellaira 
  
 Singurul motiv pentru care am luat-o a fost coperta. Arată super fain și am simțit nevoia să o am. Sper să îmi și placă.  

 7. nymphette_dark99, Cristina Nemerovschi 
  
 Am citit și auzit doar lucruri bune despre Cristina și cărțile ei, așa că am ales-o pe cea care mi-a făcut cu ochiul. Sinceră să fiu, am început-o și m-am simțit dezamăgită atât de stil, cât și de construcția personajelor și firul narativ. O voi termina, să îmi pot exprima o părere cât de cât pertinentă, dar presimt că nu va fi chiar preferata mea. 


 8. Bloody Valentine, Melissa de la Cruz 
  
 Nu mă pot pronunța în privinta ei; nici de ce am luat-o, nici de ce am simțit nevoia să o citesc. În principiu îmi doresc să trec prin ea și să văd dacă seria "Sânge Albastru" mă atrage ca stil. 


 9. Micuța englezoaică, Catherine Sanderson 
  
 Din când în când, îmi place să mai citesc și romance, în special dacă mă atrage descrierea și am un sentiment bun în privința ei.   
  
  
  
 10. Roșu ca sângele, Salla Simukka 
  
 Nefiind fantasy, nu credeam că o să-mi placă. Am citit toată seria într-o noapte și mi-a ars circuitele. Mi-a plăcut foarte mult până la urmă și o recomand cu drag.  
  
  
  
 11. Caraval, Stephanie Garber 
  
 Merge tot pe ideea de joc, are o copertă absolut fantastică și asta mi-a fost de ajuns. Sper să îmi și placă.  
  
  
  
 12. Ce-am găsit al meu să fie, Stephen King 
  
 Stephen King e dragostea mea literară, așa că orice apare la noi va ajunge eventual și în biblioteca mea. Mi s-a părut interesantă și bine scrisă, ca de obicei. Am impresia că seria Bill Hodges înglobează cu totul altceva față de Turnul Întunecat, cumva complementar dar în aceeași măsură de frumoasă.  
  
  
  
 13. CPSF 20-21
 Îmi place CPSF, dar le iau pe sărite, în funcție de ce autori mă atrag. Sunt povestiri interesante și scurte, se potrivesc bine cu drumurile în autobuz sau timpi de așteptare. Deși e alb negru, interiorul are ilustrații foarte frumoase.  
  
  
  
  

  
 14. Trei coroane întunecate, Kendare Blake 
  
 Am citit-o imediat ce a ajuns, pe nerăsuflate. Finalul m-a făcut cu atât mai curioasă și m-a intrigat destul de mult. Chiar îmi doresc și continuarea, cât mai repede.  
 Din păcate, volumul a avut de suferit; aparent Leia, câinele meu, n-a fost de aceeași părere cu mine în privința cărții, așa că a molfăit o parte din ea.  
  
  
  

  
  
 Cam atât luna asta, având în vedere faptul că mai am cărți necitite în bibliotecă și ar trebui să le vină și lor rândul, motiv pentru care probabil luna viitoare nu va fi la fel de productivă.  
  
 Ca bonus, v-o las pe distrugătoarea mea  de cărți. 
  
  
  
 Ați citit ceva din lista mea? Păreri? M-ar ajuta mult, având în vedere că nu am citit încă multe dintre ele.  
  
 Aveți grijă de voi, 
 Ross. 

P.S. :  nu uitați de grupul nostru pe facebook, Soricei de biblioteca 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu