sâmbătă, 2 iunie 2018

Recenzie „P.S.: Îmi placi” de Kasie West

Titlu: P.S.: Îmi placi

Autor: Kasie West

Editura: Leda Edge

Număr de pagini: 300

Rareori întâlnesc cărți care să aibă o acțiune progresivă, începând de la ceva banal și făcându-te să crezi că citești un clișeu, ca mai apoi să explodeze într-o magie delicioasă care nu te mai lasă până la ultima pagină. Așa s-a întâmplat și cu P.S.: Îmi placi, unde am tras de mine la propriu să stau să citesc primele 50 de pagini, iar apoi... bum! Totul a fost miraculos și nu am mai lăsat cartea din mână până la 3 noaptea, când am terminat-o.

Kasie West m-a surprins cu o poveste de dragoste adolescentină încărcată de sentimente puternice, colorate și situații de la dramatice, la comice și invers.  Pe parcurs, cartea mi-a creat o stare de curiozitate maximă și parcă mi s-a lipit de mână, până la finalul ei.

Povestea roiește în jurul unei adolescente, Lily, pasionată de muzică, cu o familie numeroasă și agitată, care ajunge să converseze la ora plictisitoare de chimie pin bilețele cu cu o persoană anonimă. Din ce în ce mai mult, conversația lor devine mai profundă și mai sinceră, astfel încât cititorul pică în mrejele micului lor joc de roluri și practic devorează paginile cărții.

Îmbrățișările sunt pline de puteri magice, vindecătoare.”

Este scrisă într-un stil extrem de lejer și ușor de citit. Are replici și momente de-a dreptul comice, amuzante și originale. Este o apariție proaspătă a anului 2018 la Editura Leda Edge, căreia îi ofer 9/10 steluțe și toată încrederea mea că această carte merită citită.

Cu drag,
Șoarecele de bibliotecă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu