marți, 3 martie 2020

CĂRŢILE LUNII FEBRUARIE



În fiecare lună am impresia că depăşesc anumite provocări pentru că mi-am propus să fiu deschisă la schimbare şi să citesc cărţi din diferite domenii sau care au genuri diferite. Diversitatea prezintă multe beneficii şi nu vreau să ratez şansa de a învăţa lucruri utile. Ce anume am desprins din volumele citite am descris în câteva cuvinte mai jos:

1.      Femei care iubesc prea mult – R. Norwood 
Citind această carte am întâlnit o mulţime de femei despre care nu am ştiut că există. M-au împresionat enorm de mult poveştile lor şi chiar am plâns la unele dintre ele. Îmi este greu să aprob că cineva poate fi fericit atunci când suferă. Mie îmi place să râd, să zâmbesc şi să vorbesc mult cu persoana iubită. Dacă prefer să deţin controlul asupra perechii mele înseamnă că iubesc cu adevărat? Nici gând!

2.      Sfârşitul înseamnă un nou început – A. Niculescu 
Ador cartea asta! Deşi este greu de crezut la 35 de ani, viaţa lui Adrian Niculescu a bătut filmul. A trecut prin multe încercări din care a ieşit învingător. Dacă părinţii lui au fost cei care au clacat primii, el a avut puterea necesară să reîntregească familia. Un destin zbuciumat care ne oferă adevărate lecţii de viaţă.
3.      La răscruce de viaţă – C. Grosaru 
În viaţă, nimic nu este întâmplător. De la fiecare persoană pe care o întâlneşti poţi învăţa ceva util, important este să fii deschis şi dispus să cauţi în continuu. George descoperă adevărul numai în momentul în care este dispus să se iubească pe sine şi pe ceilalţi. TU eşti adevărata fericire. Iubeşte, oferă, trăieşte!

Şi uite că, de la fiecare carte citită am câte ceva util de învăţat. Nici nu mai spun nimic de starea de bine pe care o simt în timpul lecturii. Şi chiar dacă timpul trece, îmi rămân lecţiile de viaţă.


Cu drag,
Şoarece de bibliotecă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu