luni, 30 martie 2020

De la o simplă idee la o afacere de succes



Ceea ce se întâmplă în prezent (mă refer la pandemie) îmi aminteşte de situaţia anilor ’90, atunci când multe fabrici au dat faliment şi la fel de mulţi oameni au rămas fără un loc de mucă. Aşa se face că în acea perioadă părinţii mei nu numai că au rămas fără o sursă de venit stabilă, ci şi fără locuinţă. În 48 de ore erau nevoiţi să părăsească casa. Scoşi în drum, cu doi copii mici, ce puteau să facă?
Atunci când ai probleme, nu ai timp să-ţi plângi de milă, caută soluţii!
S-au prezentat la ţară, în casa părintească. Şi nu s-au plâns, ci au căutat soluţii. După mai multe nopţi albe au decis să transforme o simplă idee într-o afacere de succes. Singurele resurse erau un teren disponibil unde putea fi construită clădirea şi toate economiile adunate cu mult sârg în decursul a câtorva ani, care s-au terminat mai repede decât s-au aşteptat. Cu bani împrumutaţi au reuşit să cumpere şi marfă. Astăzi sunt două magazine alimentare, unul în mediul rural, iar celălalt în mediul urban. Şi vor să extindă totul, chiar în mai multe oraşe. Dar pentru asta au nevoie de un ajutor de nădejde. Tehnologia înseamnă progres, marketingul înseamnă prosperitate.



“Mută-ţi” afacerea (şi) în mediul online
Încă de acum câţiva ani le-am propus părinţilor să investească mai mult în publicitate. Nu spun că nu este costisitor, mai ales dacă se gândesc să apeleze la o agenţie de publicitate sau dacă se implică în diverse strategii şi campanii de marketing, dar nimic din toate astea nu le poate garanta succesul. Ceea ce e sigur e faptul că vor cheltui o grămadă de bani. Iar atunci când cauţi variante, găseşti soluţii. Întâmplător i-am găsit pe cei de la DigiPeak. Deja obosisem să cer oferte de preţ, să le analizez ca, la final, să fiu nevoită să renunţ. Şi tocmai pe când mă gândeam să abandonez totul mi-a apărut în faţa ochilor varianta optimă: Caravana DigiPeak.


Investesteşti puţin şi câştigi mult
Având în vedere că este o afacere de familie şi preferăm ca toţi membrii să ne implicăm direct în activitatea firmei am decis ca eu să fiu cea care să beneficieze de această oportunitate. Sunt convinsă că într-un timp scurt voi învăţa cum să încep corect o afacere în mediul online. Cu paşi mici, dar siguri şi costuri accesibile.
Şi pentru că deja “am prins gustul” şi am înţeles cum stă treaba cu mediul online, cred că nu ar fi o idee rea dacă m-aş avânta să realizez şi un website. Contribuie semnificativ la îmbunătăţirea imaginii societăţii şi nu îmi este greu să apelez pentru sfaturi la echipa de specialişti DigiPeak. Pentru început pot încerca, mai întâi, singură. Sunt sigură că voi face o treabă bună pentru că deja au trecut doi ani de când am intrat în lumea blogging-ului. Eventual, ei pot să îmi asigure partea de mentenanţă. Da, da, la capitolul acesta am nevoie de ajutor! Uite că am stabilit şi un plan de acţiune! Nu ne mai rămâne decât să îl punem în practică. Eu zic să trecem la treabă! Nu are rost sa mai aşteptăm! Let’s do it!

Sursă foto: rbe.ro, sputnik.md, startupcafe.ro.
Acest articol a fost scris pentru proba nr. 12 din cadrul competiţiei Spring SuperBlog 2020.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu