joi, 19 martie 2020

Oferă şi ţi se va da, primeşte şi nu întreba ...


De regulă, nu primesc cadouri, iar dacă primesc unul mă simt obligată să ofer şi eu ceva la schimb. Ştiu că nu e firesc aşa, dar întuiţia nu mă înşeală şi, chiar dacă pare absurd, cel care a dat aşteaptă ceva înapoi. O favoare, un semn, un sfat ... orice.
Mulţumeşte-te cu puţin şi vei primi mai mult
Poate şi o modalitate în care îi mulţumeşti cuiva pentru ajutorul acordat. De multe ori, e greu să mergi singur pe drumul ales şi nu strică dacă cineva ţi se alătură. Îţi oferă sprijin, încredere, putere, alinare. Drept răsplată se poate alege cu o mică atenţie, un dar simbolic care să-i amintească de momentele petrecute împreună.
Recunoaştere şi respect?
De mic copil am învăţat că pentru a obţine ceva trebuie să muncesc pentru asta din greu. Viaţa nu îţi oferă nimic pe tavă, eventual, numai provocări şi încercări şi depinde doar de mine dacă devin mai puternică sau o victimă. Eu am ales să lupt alături de familia mea pentru a avea ce ne trebuie. În mica afacere am contribuit încă de la vârsta de 8 ani. Şi nu regret pentru că acum, adult fiind, ştiu să apreciez orice lucru. Nu aspir să am ceva fără să-l merit. Nimic nu e gratuit, totul se plăteşte. Nu neapărat cu bani, ci prin muncă, tot o modalitate de plată este.
După muncă şi răsplată!
E foarte simplu. Munceşti, primeşti. În caz contrar, te alegi cu regretul şi invidia. De invidie nu scapi. E cel mai uşor să cauţi aspectele negative la ceva ce tu nu ai făcut, iar celălalt a avut curajul să încerce.
După cum spuneam şi noi (mă refer la familia mea) am căutat o soluţie privind dincolo de zidul înalt care ne-a aruncat într-o mare sărăcie şi puţine variante. Mai exact, după ce ambii părinţi au rămas fără un loc de muncă (asta s-a întâmplat în anii `90 după ce multe fabrici au dat faliment), iar statul ne-a luat casa şi ne-a scos în drum, ne-am întors în satul natal al tatălui meu, unde am luat-o de la zero. Cu bani împumutaţi au deschis un bar, pe care cu timpul l-au transformat într-un magazin alimentar. Am muncit din greu şi am reuşit să ne extindem afacerea şi la oraş, iar după 4 ani ne-am mutat înapoi (în mediul urban).
Acolo, într-un magazin, am cunoscut adevăratele feţe ale oamenilor şi am trăit cele mai importante lecţii din viaţa mea. Mi-am format şi deviza: Nimic nu e gratuit”. Chiar şi cadourile promoţionale pe care le primeam rareori, tot nu erau primite fără bani. De fapt, pentru marfa cumpărată pe o anumită perioadă de timp primeai nişte produse promoţionale. Nu aveai dreptul să alegi. Primeai ceea ce ţi se oferă. Aşa m-am ales eu cu trei cadouri naşpa de la Coca-Cola.
Premii wow sau bau-bau?
Recunosc că, cei de la Coca-Cola au şi cadouri interesante. Totuşi, trei dintre ele nu m-au impresionat. Să le luăm pe rând:



             O umbrelă. Nu am ce comenta în privinţa culorii. Bine, e roşie. Roşie să fie şi cu brand-ul pe ea. Perfect! Dar este atât de mare că abia o pot duce în mână. Mai degrabă, o pot folosi pe post de umbrelă, vara, pe masa de plastic atunci când vreau să savurez în linişte un suc rece. Nu era mai frumoasă o umbrelă personalizată dacă tot am fost un client fidel? În plus, să fie una potrivită, pe care să o pot folosi. Îmi este ruşine să ies pe stradă cu o umbrelă aşa de mare. Am găsit o mulţime de umbrele pe site-ul todayadvertising.ro la preţuri foarte bune. Deja mă gândesc să mi-o cumpăr singură!



                Un set de pahare. Au fost multe promoţii la accesorii băuturi, dar eu am câştigat-o pe cea cu şase pahare de halloween. Pe lângă faptul că sunt din plastic, (nu îmi plac paharele din plastic) au tot felul de imagini groaznice: vampiri cu colţi plini de sânge şi monstruleţi urâţi. Când le-am văzut am ştiut că nu le voi folosi niciodată. Mai mare mi-a fost mirarea atunci când a apărut o prietenă cu fetiţa ei şi mi le-a cerut. Copila le adora, aşa că i le-am oferit. Eu aş fi preferat nişte pahare simple din sticlă, nu neapărat colorate şi cu iniţiala numelui meu pe ele. Hai, că nu era greu! Mi-am şi găsit deja modelul preferat pe site.



             Un tricou. Lista mea nu e lungă. Se încheie cu un tricou nepotrivit, mult prea larg în care încăpeau lejer două fete. Era tricoul clasic alb cu sigla roşie. Nu era mai bine invers? Doar sunt fată. De data asta renunţam şi la ideea de personalizare a lucrurilor numai să fie ceva pe gustul meu. Deşi, nu mă supăram nici dacă era personalizat.
Pentru toate cele trei produse am găsit varianta optimă. Le voi comanda pe toate de pe site-ul Todayadvertising,ro. Simplu şi rapid! Să vă mai spun că sunt mulţumită de preţ, dar şi de calitate? Mai bine intraţi pe site şi vă convingeţi singuri. Aveţi de unde alege.
             Acest articol a fost scris pentru proba nr. 7 din cadrul competiţiei Spring SuperBlog 2020. Imaginile care apar în prezentul articol au fost preluate de pe site-ul sponsorului, Todayadvertising.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu